VÄLKOMNA KÄRA NI...

lördag 20 november 2010

Underbara lördag...







...som kunde ha varit underbarare om min Älskling hade varit här hos mig...men idag så har han lördagsmys med sönerna...hoppas ni har det myyyysigt ;-)
Själv hade jag lite frukostmys i morse, underbart att tända ljus och bara ta det lugnt :-)) Sen bar det av mot Vällingby, skulle träffa min gulliga systerdotter Natalie där för att överlämna en present till den stundande 25-års dagen :-)) Snart så Nattis! Fikade gjorde vi på Massagotti, varma mackor och latte...gott! Strosade runt lite sen...blev INGEN shopping för mig...duktigt va haha...beror nog mest på att jag inte har RÅÅÅÅÅÅÅÅÅD....;-) Mysigt och kul var det iallafall att träffa Natalie...hon är alltid så himla glad och positiv :-))
Väl hemma igen så var det matdags för Prinsessorna...och eftersom mörkret lagt sig så gick jag runt och tände ljus...mysigt .-))
Snart dags att brassa lite käk...kyckling står det på menyn ikväll...blir nog gott...men jag längtar efter min personlige kock...hihi...Stefan...han lagar gudomlig mat...Vilka upplevelser jag har haft när jag ätit det han har lagat...oh my...;-) Puss min Älskling, längtar efter dig!
Mot köket nu....Have a nice evening...Tjing!
By the way...jag gillar min nya adventsstake...ser lite lagom dyr ut hihi...men kostade 49:- på In & Finn om det är någon som undrar ;-)
Kl 17.56








2 kommentarer:

  1. Haha...är det nån som kan räkna hur många gånger ordet mysigt och mys kom med i mitt inlägg...
    Men hörrni ha det så mysigt då....hihi

    SvaraRadera
  2. snygg adventljusstake! jag måste också handla en :)

    SvaraRadera