VÄLKOMNA KÄRA NI...

måndag 22 november 2010

Ny vecka


Mmm....gäääsp...vaknar till en ny vecka...kan inte säga att jag har sovit gott inatt...Somnade sent klockan var halv 2 sista gången jag kollade, sen vaknade jag massor av gånger...drömde så himla konstigt också...puh...Men...är glad ändå...min Älskling kommer idag :-)) och kaffet är påsatt så jag piggnar nog snart till...
Undrar ni över bilden? Tagen förra året...jag vill att det ska se ut så här snart...inget småfjösande med snö utan rejält...och kallt...Tack! Skulle ju komma både snö och bli jättekallt men det kanske bara handlar om dom norra delarna...Nåja får väl vänta och se...är bara lite otålig hihi...
Nu ska jag styra stegen mot köket och hälla upp lite starkt gott kaffe...tända lite ljus...:-))
Ha en härlig dag alla! Kramizzz
Kl 09.30

3 kommentarer:

  1. Fick ett gulligt sms från min Älskling...yesss vi ses snart...Puss ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej Happysnutt! Din talang att ta härliga kort går inte att ta miste på... Du är ju bara för bra på detta... Skulle Du vilja skicka just detta kort till e-posten susanne.grube@stockholm.se Vill sedan meila det vidare till min svägerska som via STREET VIEW försökte att hitta min bostad. Ha en trevlig kväll. Mvh sus

    SvaraRadera
  3. Absolut Susanne...fixar det nu :-))

    SvaraRadera