VÄLKOMNA KÄRA NI...

tisdag 16 november 2010

Helgen i bilder :-))
















Oj många bilder blev det haha...Ser lite grått ut...hade nog blivit bättre bilder med lite sol ;-)
men kanske kul att se ändå...Hade det iallafall jättemysigt :-)) så skönt att vara ute på landet, det är tyst och lugnt, så rofyllt...Älskar det! Ser ni hur nära vattnet huset ligger? Kan det bli underbarare!
På söndagen jobbade vi ganska mycket, det var krattande och bärande av grenar och kvistar som skulle eldas upp...en härlig brasa blev det. Som tur var så var det uppehåll då, lite grått men vi slapp regnet...Härligt att få röra på kroppen...jag gillar det, tror att min kropp är gjord för att röra på sig...Även om jag har en otrolig träningsvärk idag och har svårt att gå så var det värt det :-)) Den bästa helgen på länge :-)) puss Älskling!
Nu hårtvätt...luktar rök om mitt hår haha...inte cigarettrök utan rök från brasan! Sen tror jag att jag trots ont i kroppen att jag tar mig ut en stund :-)) solen skiner här i Blackan just nu, underbart!
Tjingeling!
Kl 12.17












































1 kommentar:

  1. Vad mysigt!! Den där verandan ljumma sommarkvällar.... Kratta och elda löv det är grejer det! Knastret och sprakandet och röklukten efteråt..härligt! Kramar

    SvaraRadera