VÄLKOMNA KÄRA NI...

tisdag 30 november 2010

Tomten...

...är på besök...han undrade vad jag önskade mig i julklapp hihi...Får väl försöka skriva en liten önskelista åt honom...;-)
Glad åt snön som har kommit är jag, det är så ljust och fint...men jag har tappat stinget lite...blir alltid lite deppig när det närmar sig jul...vet inte varför...Ont i kroppen som fan har jag nu också, och det gör väl sitt till :-( Ok...är väl bara att konstatera att jag är lite låg just nu!
Började med lchf-kost idag igen...gjorde ett försök för ett par veckor sen men det sprack...nu är jag iallafall på gång :-)) En skön långpromis i kylan innan frukost gjorde gott...måste se till så att det blir av nästan varje dag...så härligt när man kommer in i värmen igen och får mumsa på lite ägg och bacon...:-)) Tröttnar aldrig på bacon som tur är!
Fryser lite nu så jag ska hoppa in till köket och diska...skönt att doppa händerna i varmt vatten mmm...Sen blir det mat...strimlad falukorv, purjolök och mycket grädde...mums :-)) Noll kolhydrater nästan...toppen som Maria Montazami brukar säga hihi...
Puss på er!
Kl 17.27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar