VÄLKOMNA KÄRA NI...

lördag 6 november 2010












Lite av vad jag fastnade för i tidningarna...fanns så mycket fint så jag blev alldeles stum haha :-)) Lite tips har jag fått både när det gäller adventsstakar och blommor...och även när det gäller granen, för gran blir det i år igen...älskar att ha en riktig gran...Vilken tur att Stefan tycker likadant ;-) I år kommer den inte att stå framför balkongdörren, lite opraktiskt eftersom S röker och måste ta sig ut på balkongen, istället tänker jag ställa den vid väggen där tv:n står, lite bättre där också för då är den inte så nära elementet...kommer att bli sååå bra :-)
Visst är katten Kolan söt? En riktig liten gosekisse puss puss...
Have a nice :-))
Kl 17.48



3 kommentarer:

  1. ...fina bilder (!) och tack snälla för jättegod äppelkaka./Mvh Sus

    SvaraRadera
  2. Ja, jag blir alldeles matt när jag ser alla fina biler :-)

    SvaraRadera
  3. Jaa fanns så mycket fint i tidningarna...jag satt där och bläddrade och sa åhh...nähh...oj hihi...Kram på er :-))

    SvaraRadera