VÄLKOMNA KÄRA NI...

lördag 6 november 2010

Kaffemys ;-)

Vad jobbigt när man skriver ett inlägg och så när man ska publicera det så bara försvinner det... grrr...
Nåja...Stefan har åkt till jobbet för ett tag sedan och jag har haft lite fikamys i köket med några inredningstidningar och nybakad äppelkaka...så härligt! Prenumererar inte på alla om det nu är nån som tror det, har några nr kvar på Tove Hem & trädgård, annars köper jag nåt nr av dom andra ibland när jag har råd...Just nu så var det jultema i både Allt i hemmet och Lantliv så jag bara MÅSTE köpa bägge dom...:-)) Älskar att titta på julpyntade hem...så himla mysigt...och så många bra tips man kan få på både det ena och det andra...
Äppelkakan jag gjorde idag blev god, trots att jag vispade ihop ingredienserna i fel ordning haha,
vilken tur för jag har skrutit för Stefan om vilken god äppelkaka jag brukar göra ;-) Gick upp till min gulliga granne Susanne med en bit...hoppas den smakade gott :-)) Och GRATTIS igen!
Nähäpp...nu ska jag krypa upp i soffan och fortsätta läsandet...har mycket kvar...underbart!
Tjingeling!
Kl 16.31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar