VÄLKOMNA KÄRA NI...

onsdag 10 november 2010

Onsdag igen då...

...och så härligt med snön som ligger på marken och träden...Snöat har det gjort idag också, underbart :-)) hoppas bara att det blir kallare så den ligger kvar, idag har det varit ganska slaskigt...Men, man kan ju inte få allt på en gång eller hur!
Igår blev jag bjuden på thaimat på Gröna grillen av min snälla gulliga granne Susanne :-)) så otroligt gott det var och så mysigt att sitta och prata en stund...Tack snälla du!
Nu ska jag bara ta och slänga mig i soffan och titta på tv en stund...stekte lite äpplen i smör, socker och kanel...Har ingen glass hemma men lite lite vaniljsås...blir nog gott det med, mums!
Ha en trevlig kväll hörrni ;-)
Kl 19.52

2 kommentarer:

  1. Åh vad trevligt att bli bjuden på middag och mitt i veckan också! Stekta äpplen med kanel och socker och vaniljsås...jag tror jag smäller av! Nu blev ju jag sugen på nåt :)

    SvaraRadera
  2. Jaa verkligen :-)) Och du kan tro att äpplena var goda...mums mums :-))

    SvaraRadera