VÄLKOMNA KÄRA NI...

lördag 16 oktober 2010

Underbar höstlördag


Så underbart att vakna till en ny dag med sol och blå himmel...Förkylningen börjar bli bättre...men sjuttsingen vad jag har hostat...har ont i hela kroppen...men, det spelar ingen roll...känner att energin återvänder igen :-)) Har tvättstugan idag...ska bli skönt att byta rent i sängarna...och hänga upp nya handdukar när jag har städat...Sen ska jag rensa i fyra skåp i köket...fasiken vad mycket skit man samlar på sig, kommer att få två skåp där jag ställa saker jag använder istället...tjoohoo...:-)) Och, kom jag på nu, har ju hela kökssoffan full med saker också...röjer nog där också...hihi tror det är någon som kommer att bli impad ;-)
Och Stefan...jag läääääängatar efter dig ;-)) Puss
Kl 11.59

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar