VÄLKOMNA KÄRA NI...

fredag 15 oktober 2010

Ljus i mörkret


Mysigt att tända lite ljus nu i kylan och mörkret, elementen här hemma är ganska varma redan, men åhh vad jag älskar ljus...(Obs! inga nyköpta lyktor som jag inte har deklarerat att jag köpt haha )
Min Älskling åker till landet ikväll och det känns tomt...men det finns ju en del man måste göra inför vintern...Vi pratar ofta så det känns att han är nära iallafall...men fan vad jag längtar...hör du det Stefan...LÄNGTAR efter dig...;-) Ses snart Älskling!
Har en god fiskgratäng i ugnen...tror det är klart snart...(fryst torskfile på extrapris 24.90) lite salt och peppar...tomater...nån slags chilisås...riven parmesan över...Doftar underbart...så det ska jag smaska i mig nu om ingen har nåt emot det...Hoppas alla får en härlig och trevlig helg! Tjipptjopp
Kl 20.22

2 kommentarer:

  1. Hihi...jaaa det var verkligen det...men, med ett lass räkor över hade det varit en tiopoängare...Underbart!

    SvaraRadera