VÄLKOMNA KÄRA NI...

lördag 16 oktober 2010

Bloggbyte inom kort...

För ganska längesedan, vet inte om det var i våras, så skrev jag att jag ville byta blogg...främst för att det är någon/några som jag inte vill ska läsa den...har ingen aning om personerna gör det längre, men jag kände så. Idag känner jag att det är dags...ska fundera medans jag röjer skåpen i köket vad bloggen ska heta och var jag ska lägga den...Kommer naturligtvis inte att meddela ändringen här inne haha...det gör jag personligt ;-) Kanske inte är så många som är intresserade men några är det iallafall...det vet jag...får små gulliga kommentarer lite då och då :-)) kram på er!
Nu ska jag se till att få nåt i mig...lite hungrig...sen blir det skåpröj...haha...HUR många lyktor och ljusstakar och annat kan man ha egentligen...Många kassar kommer det att bli...
Kl 13.33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar