VÄLKOMNA KÄRA NI...

torsdag 21 oktober 2010

Snart middagsdags

Brrr nyss hemkommen från affären...liiiiite kallt är det allt...(hihi rimmar) fast jag hade vinterkappan på...Skönt dock att få lite frisk luft...Ingen promis idag...tar den imorron...:-)) Hade ingen fantasi alls om vad jag ville äta idag...gick runt runt i Vi-butiken och var helt tom i huvudet men till slut så bestämde jag mig för bruna bönor :-)) mmm älskar bruna bönor...Det som är bra är att jag har bacon hemma så jag behövde inte köpa så mycket annat till, mums vad jag längtar!
Börjar skymma lite så jag ska ta en runda och tända alla fina ljusslingor...visst är det mysigt med såna...Är så sugen att tända den på balkongen, men kanske bäst att vänta lite lite annars tror väl folk att man är galen haha...redan i oktober...ojojoj...
Puss & kramiz till er alla rara sötnosar :-))
Kl 16.53

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar