VÄLKOMNA KÄRA NI...

torsdag 21 oktober 2010

Strong and happy...;-)

Åhh vad härligt det var att vakna idag och se att solen skiner...kallt brrr...men ljuvligt! Måste ut idag och få andas lite frisk luft :-)) Känner att jag vill komma igång med mina promenader igen, var ju så duktig förut...Nu är det ju inte riktigt läge att cykla, det är ju annars nåt som jag är lite barnsligt förtjust i...hihi...Men snart...ut på promenad!
Nåt som alla människor gör det är ju att tycka och ha åsikter om saker och ting...även jag då förstås, jag har inga problem alls med att man tycker olika, gillar eller gillar inte...Men, när människor ska bestämma hur andra ska agera, tänka och tycka...jaa då trycker jag på inte gilla knappen...hårt...Finns det någon lag som säger att man måste göra på ett visst sätt, är man en dålig människa om man inte gör så? Näe...det tycker jag verkligen inte...Sen hörrni så har jag klart och tydligt talat om här förut att jag hatar tjafs och bråk...om man inte kan prata utan att gapa och skrika...kasta ur sig både det ena och det andra...nää då får det vara! Missförstånd kan verkligen uppstå ibland, man läser nåt och "betonar" orden fel...och då är det ju toppen om man kan prata...prata i lugn och ro alltså...Avoghet från andra känner man lätt...och märks på små små detaljer...Bortraderad...jajamensan, ledsen? Näe...stark och glad...livet går alltid vidare :-))
Hörrni ha en härlig skön torsdag...strax lunch och hårtvätt innan promenad i sköna solen :-))

Och...puss till dig min Älskling Stefan som är så underbar...love you ;-)
Kl 12.59

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Haha...fattar ingenting...nån skum kommentar på engelska smög sig in...hmm...

    SvaraRadera