VÄLKOMNA KÄRA NI...

torsdag 21 oktober 2010

Dags att krypa ner...

...i sängen strax...har varit ganska pigg idag, men nu börjar det kännas lite segt haha...Lite pyssel bara innan jag kryper ner...borsta tänder och göra rent ansiktet och så...Imorron är det fredag igen, jag vet inte vart dagarna tar vägen...allt går i raketfart...snurr snurr :-))
Nu väntar jag på att Stefan ska ringa och säga godnatt...vilken raring han är...min Älskling ;-)
Natti natti hörrni...hoppas ni får en god natt...lugn och ro...:-))
Kl 22.30

2 kommentarer:

  1. Jag gick och la mej 21.30 igår, orkade inte vara uppe längre. La Frans 20 och ville sova jag med då men höll ut ett tag till ifall Erik skulle ringa. Nu imorse kom Frans ut från sovrummet och ställde sej med öppen mun och bara stirrade ut genom fönstret :=0 SNÖ!! Jag ska vara inne idag och göra bilder.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi gosepansen...:-) Jag vaknade halv elva idag av att Stefan ringde!!! HUR kan man sova så länge haha...Mysigt med snön tycker jag tjoohooo...
    Kramis gumman

    SvaraRadera