VÄLKOMNA KÄRA NI...

fredag 22 oktober 2010

Första snön...tjoohooo

Vaknade inatt och såg att det låg ett tunt täcke vitt på soptunnorna...undrade om det var frost eller snö...svaret har jag nu...snöööööö...Vet inte men jag tycker det är så mysigt när det snöar, och det blir ju så mycket ljusare ute också...Hoppas det kommer jättemycket snö...massor och att det blir kallt så den ligger kvar, precis som förra vintern :-)) Åhh vad jag tycker om!
Somnade inte så sent igår, kl kanske var runt tolv...vaknade av att telefonen ringde och jag hörde min Älskades röst i luren...puss...rise and shine ungefär...Yrvaket undrade jag vad kl var och då säger han till min förvåning att kl är halv elva...heeeeeelt otroligt...Nu måste jag ju vara superpigg...hehe...
Har fått lite kaffe i mig nu och ska slänga mig i duschen...nja inte slänga mig kanske men...ja ni vet...Snart kommer Stefan och då vill jag ju vara klar hihi...Puss love!
Have a nice...På återseende!
Kl 11.15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar