VÄLKOMNA KÄRA NI...

måndag 9 maj 2011

Sol sol sol...

Godermorgon!
Vet inte varför, men jag hade jättesvårt att somna igårkväll igen...kan kanske vara att jag har mycket att tänka på, mycket som har hänt...känner mig extremt spänd...Vaknade tidigt också imorse av ett sms...tittade på kl och trodde den var halv åtta...ok tänkte jag, gav katterna lite frukost och tittade på kl igen...då ser jag, den är ju bara halv sju!!! Nu efter lite äggröra och starkt gott kaffe så är jag lite piggare...skönt att vara uppe tidigt ändå, speciellt nu när det är så underbart varmt och skönt ute. Tänk att solen skiner och himlen är blå, dag efter dag :-))
Har äntligen tagit steget till att sluta med bröd och pasta osv. ska försöka få i mig så lite kolhydrater som möjligt...åtminstone i veckorna, på helgerna vill jag gärna ha nåt gott bröd... Måste börja röra på mig mer också, promenerade mycket i vintras, ska ta upp det igen, cyklar nu när det är sommar, det är ju inte heller så dumt!
Ha det så skönt i solen hörrni...:-))
Puss & Kram
kl 09.11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar