VÄLKOMNA KÄRA NI...

måndag 9 maj 2011

Härliga måndag...



Me today...Trött men ändå glad :-)) Hölls vaken av en galen kärring som hade tvättstugan när kl var 1 på natten...Jag tog på mig kläder och gick ner och sa till...oj då sa hon, det var ju öppet...Ja men sa jag, man kan väl inte tvätta mitt i natten heller, säger väl sunda förnuftet...Men eftersom hon hade tvättat så måste hon ju torka sin tvätt också, så kl var nog halv 3 på natten innan hon var klar...Helt jäkla otroligt!

Förutom att jag har suttit vid datorn så har jag tillbringat dagen på balkongen...vilken underbar ljuvlig dag :-)) man blir ju alldeles matt...I morgon ska det bli ännu varmare, härligt härligt! Nu ska jag ta och tvätta upp lite kläder...sen blir det bara balkong/soffhäng för hela slanten :-))



Puss & Kram

kl 19.47

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar