VÄLKOMNA KÄRA NI...

onsdag 12 januari 2011

Lite ommöblering...igen ;-)




Lite rastlös och kände att jag måste röra på mig efter en stunds stillasittande framför dator och jobbsök...då blev det lite pyssel och ommöblering :-)) Flyttade pigtittaren igen, nu får den stå på bänken mellan kök och matrum ett tag...känns bättre...gillar ju att ha den där stora lyktan på köksbordet...dom små lyktorna i fattigmanssilver piffade till det tycker jag :-))
Gott gott gott var det med semla...veeeeet det är alldeles för tidigt, men jag kunde inte stå emot idag...Blir nog lite sämre med den lyxen framöver när nu a-kassan är sänkt haha...Så jag njöööt verkligen...två för 19:- är väl inte så farligt dyrt eller hur? (jag åt inte upp bägge idag är väl bäst att tillägga)
Nu ska vi se om jag lyckas få fram en blankett på Unionens hemsida...skulle gå att fylla i den direkt på datorn och skicka...vore ju smidigt om det funkade...Sen blir det falukorv till middag om det är någon som undrar hihi...tror jag gör korvstroganoff...me like!
Kl 16.17


1 kommentar:

  1. Semlan ser jättegod ut, undrar just om jag kanske ska ta och köpa en idag....

    SvaraRadera