VÄLKOMNA KÄRA NI...

onsdag 12 januari 2011

Gå i ide

Kan man göra det tro...gå i ide och komma fram sådär i april :-)) Har inte nåt alls emot vintern, älskar när det är snö...är det vinter så är det...MEN, när jag ska ut och handla vill jag inte att det ska vara världens snöyra...Som det är nu! I och för sig är kl bara halv tio så det kanske slutar snöa om en stund...vi får väl se! Behöver inte gå ut egentligen, är bara nåt litet jag skulle vilja ha...
Vaknade ganska tidigt idag, halv åtta var kl...fortfarande lite mörkt ute...Trött som sjutton var jag men tänkte att somnar jag om nu så sover jag till tio minst haha...Blir så konstigt då, man vänder på dygnet...Men just nu när jag inte mår så bra så kan jag sova hur mycket som helst, blir inte pigg ändå...inget kaffe i hela världen hjälper...gääääääsp....
Kissarna ligger i soffan och snarkar...sötnosarna :-)) och jag ska väl ta mig mot badrummet och fixa till mig lite...om det nu lyckas haha...;-)
Tjingeling!
Kl 09.42

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar