VÄLKOMNA KÄRA NI...

tisdag 26 oktober 2010

Och så vare tisdag igen då...




Vart tar tiden vägen? Haha...frågar mig det heeela tiden...svisch säger det bara...Nåja får försöka att fånga dagen...
Min Älskling har åkt för en stund sedan...dags att jobba igen...Mysigt har vi haft det hela tiden, och som vanligt så lagar Stefan sååå god mat...han hade med sig oxfile som han helstekte med potatis i ugnen...gott gott...När jag är själv så blir det inte så extravagant precis haha...men det är ok ändå :-))
Katterna ligger och myser och sover...själv ska jag strax göra mig klar och gå upp till torget...Lite kyligt idag men får väl ta på mig ordentligt :-))
Ha en underbar dag hörrni...Tjingeling!
Kl 12.00

6 kommentarer:

  1. Mysigt!! Idag ska jag och Frans äta korv med brö` :)

    SvaraRadera
  2. Jamen mums vad gott...jag är ju en riktig korvmänniska haha...

    SvaraRadera
  3. nej fy det var riktigt äckligt. Korvbrödet hade blivit frostskadat så det var hårt och torrt när jag tog ut det från ugnen. Som tur var fick Frans spagetti.

    SvaraRadera
  4. Nää vad synd...korvbröd ska vara färskt, då är det som godast...hoppas korven var god iallafall hihi...Kramiz

    SvaraRadera
  5. Mysigt det ser ut! Du har alltid så fint ! Kram maggan

    SvaraRadera
  6. Tack Maggan...:-)) men det har ju ni också, så mysigt när jag var nere i somras...:-))

    SvaraRadera