VÄLKOMNA KÄRA NI...

lördag 23 oktober 2010

Lördagkväll...

...and I´m waiting for my darling...Snart är han här igen...då har vi två hela dagar tillsammans, är inte det alldeles underbart...jooooooo tycker jag :-)) Innan han åkte och jobbade så var vi och handlade lite...på väg hem köpte vi med oss pizza...mums så gott...Thank you baby ;-) Så, jag tror inte att det blir så mycket till middag idag...har nån liten bit av nåt i kylen...det får räcka haha...
Har möblerat om lite i köket igen...nu står bordet framför kökssoffan...hihi får se vad Stefan tycker om det...Älskar att möblera om, men det är lite svårt i min lägenhet, man kan inte ha möblerna på så många sätt...vardagsrummet är väldigt knepigt...Just nu är sovrummet under omflyttning...ska ju in en säng till där...mysigare att ligga i samma höjd...nu ligger min Älskling på en madrass och det kanske inte är så kul...Nåja, det blir nog bra :-))
Nää en språngmarsch in i duschen nu...hårtvätt står på schemat...Måste ju vara klar tills kl 20 för då börjar Dansbandskampen...nån som tycker jag är töntig? Hihi...då är jag gärna det...Blir ju så himla danssugen när jag hör sån musik...me like!
Önskar en trevlig kväll till er alla...Susanne, förstår att du läst min blogg, visst passar ljusstaken där den står? Toppen tycker jag :-)) Kram på dig!
Tjingeling!
Kl 18.38

1 kommentar:

  1. Nää blev inte Dansbandskampen...tittade på 4:an istället..."Så mycket bättre"...åhh så himla bra :-))

    SvaraRadera