VÄLKOMNA KÄRA NI...

onsdag 11 maj 2011

Onsdag...

...och jag har varit på AF...alltid lika kul....NOT!!! Hade väl aldrig kunnat tänka mig att jag skulle bli arbetslös så snart igen...jobbigt jobbigt jobbigt! Hittade några jobb idag iallafall som jag har sökt...
En annan sak som jag har tänkt på...om någon berättar för mig om något tråkigt/sorgligt/jobbigt som har hänt så engagerar jag mig, tycker att men nää så hemskt, eller usch vad tråkigt, står på den personens sida så att säga...Men jag upplever att om jag berättar något som jag blivit ledsen, sårad eller annat för...så mottages det ganska ljummet...Jag skulle önska att man just i det ögonblicket när man berättar skulle få lite respons...Men det kanske är så nuförtiden att man är ensam all the way...
Allright...Läste mitt årshoroskop i en tidning när jag gjorde min pedikyr igår, och fy sjutton vad det stämde hittills...blev nästan mörkrädd haha...Tydligen så skulle mitt "bra/lyckliga" år börja först efter sommaren...Jobb, kärlek...allt stämde hittills...scary scary...Så det är väl bara att hålla tummarna så att resten stämmer också :-))
Nähä...nu sätter jag mig på balkongen en stund och läser...skulle väl bli lite sämre väder så det är bäst att passa på.
Have yourself a nice evening ;-)

Puss & Kram
Kl 19.04

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar