VÄLKOMNA KÄRA NI...

lördag 30 april 2011

Lördag förmiddag...

En riktig sjusovare var jag i morse...slog upp mina gröna runt halv tio...Underbart ljuvligt att vakna till sol idag igen...Mindre roligt var det när jag upptäckte att dörren till frysen inte slöt tätt, har glömt att frosta av...(skäms) så jag fick karva bort lite is...Som tur är så var det bara lite bröd som tinat liiiiite...puh...Får väl skärpa mig!
Ljuvligt ute som sagt, blir snart frukost på balkongen, måste bara koka om ett ägg för det första gick sönder när det kokade, tycker dom blir så äckliga med en massa vatten i...Nåja ägget kokar och jag ska sätta ut blommorna och parasollet på balkongen så länge...Det är så mysigt där nu, älskar min balkong :-)) Ska inte ha så många blommor i år, har två som hänger på balkongräcket och en på bordet, pellisar förstås, det får räcka...:-))
Nuuu tror jag klockan ringer därute i köket...äntligen frukost!
Ha en underbar lördag hörrni!
Puss & Kram
Kl 10.27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar