VÄLKOMNA KÄRA NI...

torsdag 6 januari 2011

Just nu...





...ser det ut så här i sovrummet...kommer säkert att förändras igen...En skön gosig matta vore ju inte så dumt att ha på golvet...men det får bli en senare fråga, när ekonomin tillåter :-)) Tycker om att ha några fina klänningar framme...Prinsessklänningen på dörren köpte jag i somras hos Fröken Finemang i Skärhamn när jag hälsade på Maggan :-)) Galgen klänningen hänger på älskar jag, så himla fin, den har sis gjort för ganska många år sedan...måste bara ha den framme också...love it! Hängarna på väggen köpte jag i en mysig butik i V-by...ser ni att man skymtar julgranen lite :-)) nu är den utslängd!
Verkar blåsa och yra snö ute...men jag ska ändå ta en promenad, gjorde det igår också, så himla skönt...man rensar tankarna och får nya ideér...och, ny energi...Love!
Såg i tv-programmet att det kommer en svensk film på ettan ikväll...Varg...med bl.a Peter Stormare...älskar honom så den måste jag bara se...Ett litet tips :-))
Tjingeling!
Kl 11.50








1 kommentar:

  1. Haha...nää blev ingen promenad idag...började snöa nåt helt otroligt, blåser också...så jag väntar tills imorron...:-))

    SvaraRadera