VÄLKOMNA KÄRA NI...

söndag 9 januari 2011

Funderar...

Försöker och försöker och försöker...men vet inte om det når fram, går in, tas emot...Krångla inte till det är mitt enkla budskap...
Nää jag känner att min energi håller på att ta slut...måste ladda lite ny...men vart hittar jag den tro?
Lägger det här åt sidan och tar en promis nu...en vän varnade mig för att det är halt ute, men hoppas på att mina kängor inte är så hala...Man kanske skulle köpa broddar ;-) haha...nää klart jag inte ska :-))
Ps. min dörr står alltid öppen...Ds.
Kl 13.05

1 kommentar:

  1. Och nog fan var det halt alltid...dom där broddarna hade varit bra att ha ;-) Man spänner sig så förbannat när det är halt, men lite frisk luft fick jag iallafall...en trekvart ungefär...:-)) Tror jag joggar på balkongen nästa gång haha...

    SvaraRadera