VÄLKOMNA KÄRA NI...

onsdag 8 december 2010

Strosat runt...


...på Söder har Anna och jag gjort idag...myyysigt :-)) Underbart god lunch på Primo ciao ciao blev det...dom kan ju det där med pizza...mums! En liten sväng till Söderhallarna på väg hem, Anna hittade en söt liten uggla med fjädrar att hänga i granen inne på Indiska...jag höll hårt i plånboken där haha...Köpte ett par varma kängor på Inter sport igår (välbehövliga) så det blir inget mer shopping nu...njaa nån julklapp till Stefan blir det ju förstås ;-)
Hihi Lydia ligger i soffan och snarkar och sover så gott...så gulligt när hon snarkar...När vi ska sova på natten är det inte lika kul haha...då får jag puffa på henne ibland för att hon ska sluta, precis som med en människa :-)) Sötnosen lilla!
Klockan är snart sju, men eftersom jag åt en ganska stadig lunch så har jag inte varit hungrig, men nu känner jag att det kanske skulle vara gott med nåt litet att mumsa på, får väl se vad som finns i kylskåpet...Sen är det bara att vänta på att min Älskling kommer hem...kanske blir en kopp te tillsammans då :-))
Tjingeling!
Kl 18.56


2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig meg kall dag igår! jag var också mätt efter den lunchen och åt bara mackor till middag. Frans blev så glad för ugglan! Vi hängde den i hans taklampa i lekrummet och nu glittrar den så fint.

    SvaraRadera
  2. Men åhh det blev ju perfekt med ugglan där ju :-)) hihi...toppen!

    SvaraRadera