VÄLKOMNA KÄRA NI...

torsdag 2 december 2010

Sickla köpcentrum



Har haft en mysig dag med lunch och shopping med Anna...(rund och go om magen är hon hihi...bebisen kommer om 4 månader) Vi tog tvärbanan till Sickla och strosade runt bland alla affärer...Åt en jättegod räkmacka och en övernaturligt god äppelpaj och lite te efteråt...mums! Anna åt en grillad macka med kyckling :-)) Jag var ute efter en mössa men hittade ingen, det gjorde Anna däremot haha...både mössa och vantar i nån lila nyans, jättefint...Men, jag fick tag på en ljusslinga på Granit till julgranen och lurviga ullsulor...så glad är jag ändå ;-)
Tack för idag Anna...alltid mysigt att träffas...:-))
Tjipp tjopp!
Kl 19.15

3 kommentarer:

  1. ja nu är jag allt rund om kinderna ser jag på bilden :) en liten julegris...men men det försvinner ju sen som tur är. Vad lik jag är mamma...
    Ja det var en riktigt trevlig dag idag, jag är alldeles slut nu och ville sova vid 18 tiden. Tack för idag!

    SvaraRadera
  2. Hihi julegris..nää då du är så fin så :-))

    SvaraRadera
  3. ...och jaa du är lik mamma här...:-))

    SvaraRadera