VÄLKOMNA KÄRA NI...

lördag 4 december 2010

Halloj


Stjärnor och ljusslingor är tända för länge sedan...tänder dom medan det är ljust...är så härligt att se hur skymningen smyger sig på :-))
Imorse var det nog rekord i att vakna tidigt, redan halv sju så slog jag upp mina gröna och kunde INTE somna om...Så det var bara att ta på sig tofflorna och sätta på kaffet...fast först fick mina små Prinsessor mat...alltid dom först så klart ;-) Frös sen så jag kröp ner i sängen och löste korsord...av nån anledning så gick det väldigt bra haha...sen kom tröttheten smygande och jag somnade så sött...vaknade efter kl 1 så nu vet jag nån som inte somnar så tidigt ikväll, men såg att det var ganska många bra filmer som börjar sent...får väl kolla på nån sån då :-))
Nu tror jag att jag slänger mig i soffan...Tjing!
Kl 15.19

2 kommentarer:

  1. ...hoppas du hittade nå´n bra film sedan... Själv har jag haft mycket läxor men allt går framåt. Små pauser med titt i din härliga blogg gör att jag orkar fortsätta. Söta bilder på katterna (!)och jaaaa, det är stämningsfullt med lite julpynt. Allt gott från sus

    SvaraRadera
  2. Tack, du är för gullig du :-)) och du är så duktig som pluggar och läser...vilken energi du har! Kramis

    SvaraRadera