VÄLKOMNA KÄRA NI...

fredag 29 oktober 2010

Vaknar till en...

...underbar och solig morgon...Hade svårt att somna igår...tänkte faktiskt inte på något speciellt men kände mig lite ledsen...Tittade på ett avsnitt av Criminal minds där slutet var ganska sorgligt och naturligtvis så började jag gråta...sen ville den känslan inte släppa ordentligt...så när jag släckte lampan och skulle sova var det dags igen...Låg nog vaken ganska länge...pussade och gosade med Lydia som låg bredvid mig i sängen...somnade till slut och nu idag känns allt bättre... Men åhh vad jag önskar att jag var i min Älsklings famn just då...
Börjar piggna till lite nu...ska fixa lite härhemma och sen ge mig ut i solen...måste handla lite mat för det är alldeles tomt i kylen :-( Ensam i helgen för min Älskling ska ut till landet med sonen... Hoppas ni får det mysigt love :-)) Puss puss
Undrar vad jag ska hitta på...kanske bara slappa och mysa...läsa och gosa med Prinsessorna...ja så får det nog bli!
Ha en underbar fredag...Puss på er!
Kl 09.54

2 kommentarer:

  1. Usch ja, men ibland behöver man gråta en skvätt. Idag är det jättefint väder, vi kanske skulle ha åkt till stan idag istället.. Idag ska jag hämta ut biljetterna till dockteatern vi ska på imorgon :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa ibland bara kommer det...jag kan ju inte titta på något sorgligt på tv utan att börja böla haha...Och man mår mycket bättre sen...
    Jaa vilket underbart väder Anna...ska nog ta en promis idag...Hoppas det blir kul imorron på dockteatern :-))
    Kramiz

    SvaraRadera