VÄLKOMNA KÄRA NI...

torsdag 28 oktober 2010

Lunch på stan




Fick ett sms från Anna: hejhej vill du ses i stan idag? Och det ville ju mossis...hihi...Anna hämtade foton som var framkallade och sen tog vi en sväng in på beyond retro, en seconhandaffär på Brännkyrkagatan...oj vad mycket roliga fina snygga kläder och annat det fanns där...Får åka dit nån gång när jag har lite mer tid...Tvärs över gatan till Kaffe & Drömmar gick vi sen...Anna åt en sallad och jag en varm macka med chevré...mums det var så gott! Så mysigt att ses även fast det blev en kortis...Snyggt med dom vita ramarna du köpte...fotona som du tagit var ju helt underbara!
Haha...ser kanske inte så aptitligt ut när man tar bilder på mat...men ähh nu fick ni se vad vi åt för något ;-)
Nu är det strax Glamour...mitt älskade haha...
Tjingeling!
Kl 17.19

4 kommentarer:

  1. Ja det var kul och hektiskt men det gör inget! Jag har ramat in alla bilder nu och det kommer bli riktigt bra på väggen om jag får säga det själv. Hoppas Erik också tycker om det men det tror jag att han gör. Nu vill jag sooooova! Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh har du redan gjort det...vilken vägg ska dom hänga på? Snart får du sova...:-)) Kraiz

    SvaraRadera