VÄLKOMNA KÄRA NI...

tisdag 12 oktober 2010

Love my new nail colour...




...som jag köpte igår...:-)) Brukar inte kunna ha långa naglar så länge, händer alltid nåt som gör att dom förstörs...men peppar peppar...nu har dom hållt ett tag :-)) Gillar egentligen korta naglar utan lack, men det är kul att piffa till dom ibland...hihi...
Lite tomt känns det idag när Stefan har åkt...han kom i lördagskväll så det blev ju några dagar, åhh vad vi har haft det mysigt och mums vad vi har ätit gott...han är en fena på att laga god mat ojojoj ;-) Puss Älskling!
Nåt som jag har lite svårt för är avundsjuka...har aldrig nånsin känt så eller missunnat någon något...Även om jag själv har varit deppig/ledsen så kan jag glädjas med andra och även tala om det...Och, även om jag och Stefan träffas så har jag faktiskt tid med annat också...ifall det är någon som känner så...kan både träffas och prata i telefon :-)) Människor reagerar ju så olika på saker och ibland kanske man "tror" nåt som inte alls stämmer...Nåt som jag däremot inte har råd med är att fylla på sl-kortet, eller att köpa sl-remsor hela tiden, (180 kr får jag mycket mat för) har en i reserv ifall det skulle hända nåt på jobbfronten...så jag kan inte ta mig nånstans tyvärr...:-(
Nu ska jag strax ta nåt till lunch och sen pallra mig upp till affären på torget...Hoppas alla får en underbar tisdag :-)) Tjingeling!
Kl 12.42

2 kommentarer:

  1. Känns MYCKET tomt när Stefan åker från mig... skrev lite i inlägget och det är ju helt galet fel...FRUKTANSVÄRT TOMT känns det...;-)

    SvaraRadera
  2. Hihi...nu är tånaglarna också bruna...:-))

    SvaraRadera