VÄLKOMNA KÄRA NI...

tisdag 26 oktober 2010

Another beautiful morning...


...and I´m feeling fine...:-))
Uppe med tuppen var jag idag...kl var bara 7 när jag yrvaken stod i köket och satte på kaffet...Underbart tycker jag att vakna tidigt och känna att nuuu vill jag bara upp...Tittade ut genom vardagsrumsfönstret på väg till köket och fick syn på två rådjur...Men åhh så fina...Nån smällde i en dörr och då satte dom fart uppför skogsbacken dom små liven...så söta, ville bara pussa dom hihi...Älskar djur!!!
Bytte nagellack igår och upptäckte när jag drack mitt kaffe nyss att det matchade koppen... hihi kul! Stefan har en blå likadan...köpte för ganska längesedan...10 :-/st
Ska hålla tummarna för och tänka på någon idag som jag tycker om och älskar...best of luck baby :-))
Hoppas alla får en fin dag...sol ännu men tydligen regn på väg
gillar inte...men så är ju hösten...
Kl 08.56

4 kommentarer:

  1. Har han blått nagellack på sej då? Hoppas allt löser sej till det bästa idag!

    SvaraRadera
  2. Hahaha...jaa jag tvingar honom att ha det...;-)

    SvaraRadera
  3. Jättefint nagellack! Roligt att prata med dej idag! Tänkte jag skulle ringa, du hinner ju alltid före! Kramar Maggan

    SvaraRadera
  4. Detsamma...:-)) Känner på mig när det är dags Maggan...hihi...

    SvaraRadera